TASCA 2. REFLEXIÓ BREAKOUT EDUCATIU

Per a la tasca 2 se'ns demana que reflexionem sobre aquestes 3 preguntes: 

1. Quines mecàniques penses que es poden utilitzar en un BreakOutEdu? 
Desprès d'haver llegit el document pdf tens ganes de portar a terme un BreakOutEdu a l'aula i d'utilitzar totes les mecàniques explicades, però jo em quedaria amb les següents: 
  • Punts: per cada acció/activitat aconseguida el marcador va sumant punts. 
  • Medalles: amb l'acumulació de punts, s'aconsegueixen medalles en arribar a una puntuació establerta
  • Reptes i missions: una vegada al mes o quinzenalment es poden fer reptes per sumar nova puntuació al marcador. 
  • Avatars: es poden bescanviar punts per nous personatges. 
2. Quines dinàmiques pots incloure? 

D'entre totes destacaria les següents: 
  • Recompensa: crear la necessitat de fer una acció/activitat a fi d'aconseguir algo. 
  • Estatus: reconeixement de les accions/activitats aconseguides. 
  • Feedback: coneixer el teu progrés dins de la gamificació. 
  • Diversió: enfocar la narrativa de la gamificació a l'interés dels participants. 
3. Has pensat quina narrativa podrie sutilitzar per al teu BreakOutEdu?

Tenint present el personatge al qual em vaig identificar (Mario Bros) seguiria la línea del joc d'anar d'un món a un altre, passant per diferents pantalles, aconseguint punts i medalles mentre el personatge va desxifrant enigmes i proves. La finalitat d'anar recorreguent els diferents països de parla anglesa és anar recollint els objectes necessàris per poder completar el llibre de llegendes (un drac, un vaixell, una fada...). En aquest cas, centraria els mons als països de parla angles per a contextualitza-ho en la meua àrea. 


Comentarios